| Kielilähettilään vierailu lisäsi kiinnostustani saksan kieltä kohtaan | Täysin samaa mieltä | Jokseenkin sama mieltä | En tiedä | Jokseenkin eri mieltä | Täysin eri mieltä |
|---|
| Vierailu oli minulle hyödyllinen | Täysin samaa mieltä | Jokseenkin sama mieltä | En tiedä | Jokseenkin eri mieltä | Täysin eri mieltä |
|---|
| Kielilähettilään esitystä oli helppo ymmärtää | Täysin samaa mieltä | Jokseenkin sama mieltä | En tiedä | Jokseenkin eri mieltä | Täysin eri mieltä |
|---|
| Tarvitsen saksaa tulevaisuudessani | Täysin samaa mieltä | Jokseenkin sama mieltä | En tiedä | Jokseenkin eri mieltä | Täysin eri mieltä |
|---|
| aion kirjoittaa saksan ylioppilaskokeessa (jos menet lukioon)? | Täysin samaa mieltä | Jokseenkin sama mieltä | En tiedä | Jokseenkin eri mieltä | Täysin eri mieltä |
|---|
| Olen kiinnostunut muuttamaan saksankieliseen maahan opiskelemaan? | Täysin samaa mieltä | Jokseenkin sama mieltä | En tiedä | Jokseenkin eri mieltä | Täysin eri mieltä |
|---|
| Olen kiinnostunut vaihto-oppilas -vuodesta saksankielisessä maassa? | Täysin samaa mieltä | Jokseenkin sama mieltä | En tiedä | Jokseenkin eri mieltä | Täysin eri mieltä |